My Blog List

Thursday, September 20, 2012

Popia Crunchy versi Ikan Bilis

Salam Khamis..Aku just nak tolong kawan a.k.a abg opis aku nih dia xde blog (usahasama dia dgn wife dia).Dia minta tolong promote kan "Popia Crunchy versi Ikan Bilis " yg bagi aku mmg sgt sedap la (bukan nak tipu ok sbb aku dah byk kali bli kat dia..hehehe).So pada sesape yang suke sgt makan popia tu leh la try order.


500gram-RM15.00 (ni 500gram)
1Kg -RM30.00



Kalau order lebih dr 6peket akan dapat diskaun la (dia ckp kat aku camtu).Popia ni bukan ada time perayaan jek tapi bila2 mase nak order pun boleh jek.Kalau nak packing kecik2 untuk bagi gift org kawin ke atau apa2 majlis pun mmg dia boleh wat kan.Sesiapa yg berminat untuk order leh tinggalkan pesanan pada kotak komen entri ni .Nanti baru aku akan bagi no. tepon tuan tanah yg buat popia nih..hehehe..

2 comments:

  1. sedapnye..brapa ringgit? hehe.. ^^

    ReplyDelete
  2. mmg sedappp..x nyesal bli...1/2kg-RM15 & 1kg-RM30 jek..nak ke ..hehehe

    ReplyDelete